Warunki gwarancji
Warunki gwarancji
Unikalna gwarancja w pierwszym roku
W pierwszym roku Kovax oferuję najszerszą gwarancję na maszyny na rynku. W odróżnieniu od konkurencji Kovax gwarantuje standardową roczną gwarancję obejmującą również części zużywające się, które zwykle są wyłączone z gwarancji. W Kovax robimy to inaczej, ponieważ marka Kovax oznacza wysoką jakość, co oznacza, że maszyny powinny pracować przez rok lub dłużej bez wad.
+ 2 lata dodatkowej gwarancji
Oprócz standardowej gwarancji oferujemy użytkownikom końcowym / klientom możliwość przedłużenia okresu gwarancji o 2 dodatkowe lata. Warunkiem jest rejestracja narzędzia na stronie Kovax. Ta dodatkowa gwarancja nie obejmuje części zużywających się, takich jak: podkładka, uszczelka zrywająca, osłona, wirnik, łopatki, układ wydechowy, tłumik, łożyska, szczotki węglowe lub kabel zasilający.
Jeśli wystąpi problem z maszyną Kovax objętą niniejszymi warunkami gwarancji, a przyczyną problemu jest wada produkcyjna lub materiałowa; Kovax bezpłatnie naprawi lub wymieni urządzenie zgodnie z warunkami gwarancji podanymi tutaj. Aby zachować ważność gwarancji na maszynę, należy ją użytkować, konserwować i obsługiwać zgodnie z instrukcjami bezpieczeństwa i obsługi Kovax.
Link do rejestracji:
https://www.kovax.eu/warranty/
1. Warunki
1.1 Gwarancja na maszyny Kovax obejmuje wady materiałowe i produkcyjne.
1.2 Kovax gwarantuje standardową roczną gwarancję obejmującą części zużywające się.
1.3 Okres gwarancji rozpoczyna się od daty zakupu użytkownika końcowego / klienta.
1.4 Gwarancja obowiązuje w oparciu o normalne użytkowanie.
1.5 Certyfikaty gwarancyjne zależą od urządzenia i użytkownika końcowego / klienta; każda maszyna musi być zarejestrowana osobno. Gwarancja jest powiązana z numerem seryjnym urządzenia i użytkownikiem końcowym / klientem, który jest właścicielem urządzenia.
1.6 Rejestracja i dodatkowa gwarancja nie mogą zostać przeniesione na inną maszynę lub użytkownika końcowego / firmę.
1.7 Na dodatkowe dwa lata gwarancji urządzenie musi zostać zarejestrowane przez użytkownika końcowego / klienta w ciągu 30 dni od zakupu.
1.8 Okres gwarancji na maszyny Kovax jest ograniczony do trzech lat, kiedy maszyna jest zarejestrowana online na stronie Kovax.
1.9 Części, które zostały naprawione / wymienione w autoryzowanym serwisie Kovax w okresie 1 + 2-letniej gwarancji, objęte są trzymiesięczną gwarancją. Naprawa lub wymiana części zamiennych nie spowoduje przedłużenia okresu gwarancji; oryginalny okres gwarancji nadal obowiązuje.
2. Wyłączenia i ograniczenia
2.1 Ogólne warunki gwarancji nie dotyczą wadliwych maszyn Kovax, które wykazują uszkodzenia lub usterki spowodowane jednym z następujących czynników:
- nadużycie,
- zaniedbanie użytkowania lub konserwacji,
- wypadki,
- narażenie na ekstremalne temperatury,
- kwasy,
- woda,
- nieodpowiednie miejsce do przechowywania,
- nadmierne uderzenia lub szkody transportowe.
2.2 Wady spowodowane częściami zamiennymi, akcesoriami lub komponentami innymi niż oryginalne części zamienne lub akcesoria Kovax.
2.3 Narzędzia pneumatyczne stosowane z niefiltrowanym powietrzem lub bez smarowania.
2.4 Normalne zużycie, takie jak: podkładka, uszczelnienie, osłona, wirnik, łopatki, układ wydechowy, tłumik, łożyska, szczotki węglowe lub kabel zasilający. (nie są objęte w 2. i 3. roku gwarancji)
2.5 Narzędzia, które zostały zmodyfikowane, naprawione lub podjęto próbę naprawy (przez inny niż autoryzowany personel serwisowy Kovax), częściowo lub całkowicie zdemontowane.
2.6 Uszkodzenie maszyn elektrycznych spowodowane użyciem go z inną podkładką inną niż zalecana przez Kovax.
2.7 Wszelkie szkody spowodowane przez zbieranie kurzu spowodowane zaniedbaniem użytkowania lub konserwacji. (wszystkie kanały powietrzne i obszary pod osłonami powinny być regularnie wydmuchiwane suchym sprężonym powietrzem)
2.8 Niniejsza gwarancja nie obejmuje rekompensat za przestoje, straty produkcyjne, obrażenia lub szkody majątkowe.
2.9 ProMa-X Air 150 (910-0600), ProMa-X Air Sheet (910-0650 oraz 910-0660) nie są objęte gwarancją w przypadku zastosowań przemysłowych.
3. Roszczenie gwarancyjne
3.1 Roszczenia gwarancyjne może zgłaszać wyłącznie uznany dealer Kovax, do którego maszyna została przekazana, w imieniu użytkownika końcowego / klienta.
3.2 Roszczenie gwarancyjne należy złożyć jak najszybciej, w okresie gwarancyjnym.
3.3 Do zgłoszenia naprawy gwarancyjnej należy dołączyć ważny dowód zakupu lub fakturę.